Reacties

Reacties 1 - 20 van 20

Naam Reactie Datum
Paul Weer goed om te lezen! Blij dat jij wel wat schrijft,… 5 aug. '15
Opa en Oma Michiels Hallo Sjoerd, Bedankt voor de mooie reisverhalen en… 5 aug. '15
Hans en Maureen, Bjorn en Lindy, Niels,Kyra Ha Sjoed en de rest, wat even belevenis die mooie… 26 jul. '15
Mam en pap Wow jongens, wat weer een pracht verhaal om te lezen..en… 25 jul. '15
Paul Hoi Sjoerd, Goed om te lezen dat jullie het naar je… 25 jul. '15
Mam en pap Hoi kerels.. Prachtig om weer zo'n enthousiast… 16 jul. '15
Toon en Esther Hey Sjoerd, wat geweldig om te lezen en te zien, deze… 16 jul. '15
Jan en Anja Hoi Sjoerd, Wat leuk om weer te lezen wat jullie daar… 23 jun. '15
Opa en Oma Michiels Hoi Sjoerd ! Wij hebben weer met veel interesse je… 20 jun. '15
Hans en Maureen, Bjorn en Lindy, Niels,Kyra Hoi Sjoerd, Fijn om te lezen dat het goed met jullie… 19 jun. '15
Mam en pap Hoi jongens.... Wat weer ontzettend leuk om te lezen… 19 jun. '15
Opa en Oma Geitjes Hoi Sjoerd, Leuk dat je deze mooie verslagen stuurt,… 9 jun. '15
Carla van Loon Max, ik ben super trots op de zoon van mijn zusje!… 1 jun. '15
Mam en pap Wat ontzettend leuk om te lezen wat jullie allemaal… 1 jun. '15
Opa en Oma Geitjes Hallo Sjoerd, De familie is nu hier, fijn om te horen… 24 mei '15
Mam en pap Hoi kerels...tjonge wat een gedoe...maar goed, hopen… 20 mei '15
Paul Heel veel plezier jongens! Pas goed op elkaar.... 19 mei '15
Mam en pap Kerels, succes saampjes maar ga vooral genieten van… 19 mei '15
Hans en Maureen, Bjorn en Lindy, Niels,Kyra Ha Sjoerd, Een hele goede reis en heel veel succes… 18 mei '15